sobota 1. dubna 2017

Spring TAG



1. Tvoje nejoblíbenější jarní květina?
Květiny mám moc ráda, ale přiznám doma nemám ani jednu:) Nejoblíbenější jarní květina je pro mě tulipán.
flower tulipe
2. Tvé oblíbené jarní oblečení?
Tak na jaře nosím hodně ráda šátky, protože může být ještě zima (po ránu, večer), ale šála by byla zase moc teplá.

3. Máš oblíbený jarní lak?
Oblíbený lak dle ročního období nemám, ale na jaře určitě sahám spíše po světlejších odstínech, pastelových. Hezké odstíny má například Miss Sporty Clubbing Colour nebo Essie.
Nail Polish Essie
zdroj
4. Tvá oblíbená barva rtěnky na jaro?
Vůbec žádnou oblíbenou nemám, záleží na outfitu a možná i náladě :)

5. Máš oblíbený nápoj na jaře?
Když je venku hezky a svítí sluníčko, napadají mě nápoje jako pivo, aperol spritz nebo mojito.
Drink
zdroj
6. Děláš jarní úklid?
Nedělám, dělám průběžný úklid:)

7. Co máš ráda na jaru?
Vše ožívá, rozkvétá, voní....Venku bývá hezké počasí, svítí sluníčko,ale přitom není vedro na padnutí:)

1 komentář:

  1. Tulipány mám taky hrozně ráda a nejoblíbenějším kouskem oblečení na jaro, jsou koženkové bundičky a roztrhané jeany:) To já můžu♥

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat