čtvrtek 23. února 2017

Hot or Not? Bell Sleeves

Zvonové rukávy -  tento trend má být hitem i toto jaro. Uvidíte je v různých provedeních - na košilích, trikách, off shoulder topech. Pro mě tento trend asi nebude! Dlouhé rukávy to ano, ale takhle rozšířené, to už asi ne. No uvidím, třeba se mi nakonec začnou líbit, ale mám takový pocit, že je to spíše pro vysoké a štíhlé holky a že já bych v bell sleeves topu vypadala, jako trpaslík:)

A jaký je Váš názor?


Hot or Not? Bell Sleeve

Yes

No
zdroj

zdroj

zdroj

3 komentáře:

  1. Velice zajímavé oblečení, ale pro mě tento trend asi taky nebude!

    OdpovědětVymazat
  2. Na vyobrazených modelkách to vyzerá pekne, no mňa tento trend taktiež neoslovuje.
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat
  3. Na vyobrazených modelkách to vyzerá pekne, no mňa tento trend taktiež neoslovuje.
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat