pátek 9. prosince 2016

Favorites: November

SONG... Into you, Ariana Grande
Tato písnička je TOP, líbí se mi hlavně text a klip se také povedl. Bylo se i na co dívat, když si tam zahrál můj oblíbenec Don z ANTM.:) a text skvělý!


TV SHOW... Scream
Seriál MTV na motivy populárního hororu Vřískot, sleduje dění v malém americkém městečku poté,co je zavražděna místní středoškolská studentka. Postupně se nám začínají odkrývat tajemství místních studentů a a jejich rodičů.

Hororový seriál mě příjemně překvapil, ani omylem jsem nečekala, že mě tak bude bavit a zkouknu ho za necelý týden. Postavy jsou příjemné, jen mi je líto, že jsou zabíjeny no..:) Určitě zkuste! Já se zanedlouho pustím do 2. série!


LIPGLOSS...NYX Mega Shine Lipgloss, Sugar Pie
lesk jsem dostala od kamarádky, je můj první od NYX a je naprosto boží! Krásně voní, hydratuje a nevysouší rty. Někdy se mi stává, že mě z lesku pusa pálí, to u NYX Mega Shine Lipgloss rozhodně neplatí. Odstín Sugar Pie je neutrální, nenápadný a ráda ho nanesu v kombinaci s výrazným líčením očí.
zdroj
EVENT... Módní přehlídka Beaty Rajské Ríf 2017
Moje první přehlídka a skvělý zážitek! Nejvíce se mi z kolekce líbily samozřejmě večerní šaty.
Jinak kolekce Ríf 2017 je inspirovaná krajem Liptov z kterého Beáta pochází. V kolekci se tedy objevují hodně výšivky (inspirace v krojích), což mě se osobně moc nelíbilo. Ovšem střihy jednotlivých kusů naprostá bomba.

Instagram Beaty Rajské - zde najdete pár fotek z přehlídky

1 komentář: