pondělí 17. srpna 2015

My Picks/Tips #7

Stále bez mobilu, tudíž stále nemůžu připravit článek o tom, co jsem si přivezla z Primarku. Tak alespoň nějaké ty tipy na hezké věcičky, co si můžete pořídit do těchto parných dnů, i když už bych asi měla napsat deštivých dnů. Článek jsem však připravovala minulý týden, a to jsme si o dešti mohli nechat jen zdát. Takže nyní mé tipy nejsou moc aktuální, ale určitě někdo ještě vyráží k moři nebo pařáky ještě přijdou.

Vybrali byste si?

Summer
Dress     T-shirt     Top     Floral Shorts
Shorts     iPhone Case     Wedges

21 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páčia také strihy tielok či šortiek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa mi páčia tie šortky a top! Pekný výber :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala jsi moc hezké kousky a pokud bych měla říct, co se mi líbí nejvíc, tak je to kryt na iphone a lososový top

    OdpovědětVymazat
  4. Adorable picks! Hope you had a great weekend:)

    Laura
    www.loveandsapphires.com

    OdpovědětVymazat
  5. Great picks dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych brala floral šortky a k tomu jen černý topík :))
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway (vpravo v menu)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ten case se mi hrozně líbí, chtěla bych sehnat nějaký růžový na svoje Blackberry
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Love the dress,the floral short and the wedges,xoxo.

    Cake Interruptted

    OdpovědětVymazat
  9. Love the phone case!
    VelvetandVino.com

    OdpovědětVymazat
  10. Love those floral shorts - so pretty!!
    I truly hope this day is as beautiful as you are, my dear friend!
    Sending you much love & have a great weekend!!!
    xoxo, Vanessa
    www.whatwouldvwear.net

    OdpovědětVymazat
  11. Obojí kraťasy a boty na klínku musí mít :D Ach ♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Rovnaké tielko mám, iba v bielej farbe :) Skvelý článok!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  16. Everything is so cute! I love it all!

    xo,
    Jessica
    www.fortheloveofbubbly.com

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi ma oslovil najmä kryt na mobil, ktorý by som veľmi rada privítala aj ja

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat