pátek 7. srpna 2015

Hot or Not? Gladiator shoes

Myslela jsem, že další příspěvek bude o mých úlovcích z Primarku, kam jsem se zavítala během mé služební cesty v Drážďanech. Také jsem si plánovala post o mých oblíbených letních outfitech.
Bohužel plány se změnily, včera mi totiž kleknul mobil a nyní se nachází v servisu, tudíž mě čekají minimálně dva týdny s náhradním telefonem, který je po pravdě na dvě věci. Ano psaní sms a volání zvládne, ale to bych klidně oželila. Co  špatně snáším je nefotit (fotoaparát nevlastním) a být bez mých oblíbených aplikací (FB, Instagram, Bloglovin, Spotify, Pinterest, Swarm apod.), které hojně využívám např. při nudné cestě MHD. Nastoupit bude muset kniha, což nevadí, čtu ráda, ale stejně, nebudeme si nic nalhávat na svém telefonu jsem prostě už závislá.

Když nemůžu tedy postovat, co jsem chtěla, mám tu pro vás alternativu, resp. bych chtěla slyšet váš názor na boty gladiátorky, které jsou nyní do zajisté hitem. Máte? Líbí se Vám? Nelíbí?

Já se nemůžu pořád nějak rozhodnout, jednou ano, jednou ne. Na mně,ale asi nakonec ne, hlavně moje nohy by řekly hlasité ne. Mám totiž tu smůlu, že trpím na puchýře a skoro každá bota (krom NB) a je jedno zda je kvalitní či nekvalitní mi udělá puchýř a to především sandále. Pokud tedy v létě nechci mít pečící se nohu v teniskách, jediná  alternativa jsou žabky (ale i ty dříve nebo později udělají puchýře).


Hot or Not? Gladiator shoes


Yes

No




gladiatorky

Poll Maker

22 komentářů:

  1. I adore gladiators..definitely a must have! :D

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/08/tropical-print.html

    OdpovědětVymazat
  2. za mňa nie, teda tieto na obrázkoch vyzerajú hrozne! :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Gladiator sandals are so in right now! I still need to find myself a pair!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa neskutočne páčia, ale viem, že keby už trošku tlačili, tak by som to v nich nevydržala :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. Já jim nemůžu přijít na chuť. Musely by být super-krásné, abych se rozhodla si nějaké koupit. :D Bez mobilu jsem taky jak bez ruky.
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se gladiátorky docela líbí, ale hodně záleží na výšce a typu postavy. Protože na malých a silnějších ženách nevypadají tak dobře, protože zkracují nohy, ale ten antický styl sám o sobě je svělý! :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. great post!now i follow you on gfc i hope you follow me too!!kiss

    OdpovědětVymazat
  8. Mne sa vždy, keď som bola mladšia ,ale teraz už jedine, ak by boli vážne dych vyrážajúce :)

    OdpovědětVymazat
  9. I love gladiator sandals! Are of these are so cute!

    xo,
    Jessica
    www.fortheloveofbubbly.com

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě určitě jo, vypadaj dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Love the gladiator!!! Love all your picks too:)

    Hope you're having a great week!

    Laura
    www.loveandsapphires.com

    OdpovědětVymazat
  12. I was on the fence with this trend at first- but now I love it!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovědětVymazat
  13. NOT! they were cool years ago, but I definitely don't like it right now, plus it's not for everyone, short girls shouldn't wear them, it makes you look shorter. Lovely post though. XOXO (:

    OdpovědětVymazat
  14. Hot! Připadají mi praktické a stylové:)

    OdpovědětVymazat
  15. Na krásných hubených a dlouhých nohách vypadají nádherně.. bohužel jsem byla svědkem efektu šunkové rolky :/

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, to je mi líto s tím mobilem :(, asi dva měsíce dozadu se mi to stalo taky a úplně tě chápu. Já teda foťák mám, ale přece jenom radši fotím mobilem, protože to můžu všelijak hned upravovat a podobně a taky jsem hrozně závislá na přidávání fotek na insta :D takže to bylo utrpení... :/// a hlavně začínalo léto a my odjížděli na dovolenou, ale tenkrát jsem měla štěstí, že se mi ozvala značka Honor a nabídli mi spolupráci v rámci zapůjčení jejich nového mobilu, takže si asi umíš představit, jak jsem byla šťastná jako blecha, že zase konečně mám mobil, co má android a pořádný foťák.. :D

    Jinak za mě gladiatorky asi ne, můj styl to ne, ale pokud se to někomu líbí, tak proč ne ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Thanks a lot for your lovely comment and sorry for my late answer..

    I think they are great, but mines are with laces and they leave big marks on my legs because if you don't tighten them enough they fall down :/ soo I need another pair aha! :P



    www.fashionardenter.com

    OdpovědětVymazat