pondělí 2. března 2015

My Picks/Tips #2

A máme tu zase  tipy na různé hadříky, co jsem objevila minulý týden na internetu.

Zjistila jsem, že je to moje zábava takhle brouzdat po různých eshopech, okukovat hadříky, doplňky, boty, přestože vím, že si stejně nic nemůžu v nynější situaci pořídit.

Narazila jsem na dvě mikiny, které mi opravdu padly do oka, i když poslední rok jsem měla mikinu maximálně na chatě, v Big Kiss mikče si umím představit vyrazit i jinam než na chatu, růžovou mikinu a pruhované triko si umím představit vzít někam na nějaké sportovní odpoledne, na kolo nebo tak (i když to je možná trochu troufalé tvrzení - já a sportovní odpoledne?).

Do černých kotníčkových bot jsem se úplně zamilovala, byly by skvělé k mým oblíbeným džínům, ale klidně i k sukni, vypadají opravdu skvěle. Moje druhá oblíbená věc z dnešních tipů je sloní peněženka, je opravdu roztomilá a přitom i docela decentní.

Co se líbí vám? Troufly byste si jít do poníkového trika? Mně přijde mega boží, minimálně na doma.


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

4 komentáře:

  1. moc pěkné věcičky :)

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa páči slonia peňaženka a tričko shine bright :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. that dress is so cute and feminine

    OdpovědětVymazat
  4. Poníkové triko je pěkné a vtipné. Jako casual bych ho klidně nosila

    OdpovědětVymazat