pondělí 20. listopadu 2017

10 Sweaters Under 40 EUR

Zima se nám blíží, čas pořídit nějaký ten teplý svetr. Já svetry miluji!! Teplé a můžou být i šik, nejraději mám ty oversized.

A co vy? Máte rády svetry? Vybraly byste si z mé nabídky?

Sweaters
1  2  3  4  5
6  7  8  9  10

9 komentářů:

  1. Ja mám svetre veľmi rada, a presne ako ty, najmä tie oversized, tie úplne zbožňujem :) Z tvojho výberu ma najviac zaujal sveter č. 4 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem, co se týče svetrů docela náročný stvoření. Mám jeden moc hezkej s tříštvrtečním rukávem v khaki barvě, potom v krémové barvě úplně obyč, ale vzadu má zip, oversized hořčicový a pak hodne barevný bláznivý. Jenže jeden má tříčtvrtečnní rukávy, ten žlutý odhaluje ramena a barevný je krátký. Tudíž jen jeden svetr mi k něčemu na zimu byl. :D Vydala jsem se proto asi před 14 dny na nákupy. Obešla jsem celé OCéčko a nenašla jediný svetr, který by mě zaujal. Takže jsem si koupila úplně obyčejný černý svetr, který bych sehnala kdekoliv a mohla si ušetřit několik hodin nakupování :D...

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si vybrala každý z nich, svetry miluju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. všetky majú niečo do seba! a ja zbožňujem svetríky! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný výber. Ja som si tuto zimu kupila 4 nove teple a hrejive svetre, tak sa z nich velmi teším.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat