pátek 2. prosince 2016

Colors for Fall 2016 - Part 2

Jaké barvy tedy budou IN na podzim?

Druhá pětka trendy barev na letošní podzim, první část k prohlédnutí zde.
Omlouvám se za to velké zpoždění.

Jaké barvy tedy budou IN na podzim?

Warm Taupe
tato zemitá neutrální barva se mi zamlouvá, působí elegantně a přijde mi, že jde kombinovat snad s jakoukoliv barvou. Nadčasová barva.

Bodacious
Pastelová fialová s náznakem růžové se mi líbí.Mám, ale problém s jakou barvou bych ji kombinovala, asi bych se odvážila jen s černou. Každopádně takhle barva za mě určitě ano, min, v podobě kosmetiky (lak na nehty, rtěnka) a nebo doplňků (šála, naušnice).

Sharkskin
Sharkskin neboli žraločí kůže, šedou prostě miluji, tzn. na tuto barvičku říkám YES! Neutrální barva kombinovatelná s jakoukoliv jinou barvou, ať již s nějkou "bold" výraznou barvou či jemnou barvičkou (například v podobě odstínu bodacious).

Riverside
Tmavší odstín modré. Modrou mám ráda, ale úplně ji moc nenosím, když tak většinou královsky modrou nebo něco mám i v bledě modré. U tohoto odstínu se pořád nemůžu rozhodnout, zda ano či ne. Myslím, že riverside by vypadala dobře na večerních šatech.

Airy Blue
Riverside je tmavý odstín modré a Airy Blue zase světlý, jak sami určitě vidíte:) Airy Blue se mi osobně líbí více než Riverside. Barva působí lehce, vznešeně a docela si ji umím i představit v kombinaci s jinými podzimními barvami pro tento podzim.





3 komentáře: