sobota 27. února 2016

Get to Know Me TAG


Ahoj všichni,

Tento příspěvek, jak jste asi uhodli z názvu, se bude týkat mě. Řekla jsem si, že možná nastal čas, abyste mě poznali trochu lépe. Přece jen mě to blogování už drží přes rok. Doufám, že se vám post bude líbit.

Pokud vás o mě zajímá něco jiného, hoďte dotaz do komentářů:)

Osobní údaje
Místo narození: Praha
Znamení zvěrokruhu: Blíženec
Zaměstnání: Mám dostudováno a pracuji

Vzhled
Barva vlasů: Hnědá
Délka vlasů: Po ramena
Barva očí: Hnědá
Rovnátka: nikdy
Piercing: nos, jazyk
Tetování: ne
Pravák x Levák: pravák

První
Nejlepší kamarád/ka: Kristýnka ve školce
Ocenění: Bylo mi asi 6 a vyhrála jsem v sokolském přeboru v gymnastickém víceboji..:)
Opravdové prázdniny: úplně nevím,co se tím myslí..Opravdové byly všechny. V dětství jsem vždy někam jela s mamkou, pak s prarodiči a na tábor. Na střední jsem také ještě jezdila s mámou, ale už jsem vyrazila i někam s kamarádkou nebo jsem jezdila za přítelem.
Koncert: Natalia Oreiro

Oblíbený
Film: Mám ráda mnoho filmů, většinou jsou to romantické komedie..:) Mé oblíbené filmy, které jsem viděla za měsíc leden najdete zde.
TV Show: Opět oblíbenců je tu mnoho a platí to samé, co u filmů, romantika a humor vždy vyhrávají.
Písnička: Momentálně to bude asi Hymn for the Weekend od Coldplay a Beyonce, ale mění se to každou chvíli a zase platí to,co u filmu a tv show.
Restaurace: Oblíbenou nemám.
Obchod: Forever 21
Kniha: Něco od Paolo Coelho, hodně se mi líbilo například 11 minut nebo Harry Potter.
Barva: Černá, šedá, bílá

Momentálně
Se cítím: unavená
Jsem zadaná nebo single: zadaná
Jím: před chvíli jsem dojedla kedlubnu, jinak jsem poslední dobou navykla si vždy koupit do práce tyčinku Flint bílou.:)
Poslouchám: Spotify, v práci nám jede pořád.
Přemýšlím o: O tom, co kamarádovi koupím k narozeninám.
Sleduji: Film The Runaways.
Mám na sobě: Všechno černé. Mikinu, kalhoty, triko.

Budoucnost
Děti: ano
Manželství: asi ano
Kariéra: Dělat práci, co mě baví.
Kde bych chtěla žít: Dřív mě lákala Itálie a Holandsko, nyní mi "postačí" Praha.






3 komentáře: