středa 16. prosince 2015

Gift Ideas for HER / Beauty

V prvním postu věnovaném vánočním dárkům jsem se s Vámi podělila o mé tipy,co koupit JEMU.  Nyní je na řadě ONA (maminka, kamarádka, kolegyně/spolužačka...). To už se mi nezdá takový oříšek. Nejdříve se budeme věnovat dárkům z oddělení kosmetiky:)

DÁREK Z MANUFAKTURY: krásná, voňavá, originální česká kosmetika dle mě udělá radost ženě jakéhokoliv věku.

PŘÍPRAVEK PROTI VRÁSKÁM: tento dárek určitě každá (starší) žena ocení. 

LAKY NA NEHTY: udělejte kamarádce menší kolekci laků například od její oblíbené značky. Pozor, abyste nekoupily odstín, který již má.

PARFÉM: za ten bude vděčná snad každá žena, pokud se jí trefíte do vůně.

KARTÁČEK NA ČIŠTĚNÍ PLETI: přijde mi, že se s nimi poslední dobou roztrhl pytel, neměla jsem možnost vyzkoušet, ale určitě bych se nezlobila ho najít pod stromečkem. Celkem jsem zvědavá zda je to pouze zbytečnost nebo vyčistí pleť lépe než když si ji čistíme "růčo".

RTĚNKY: platí to samé jako u laků.:) Kupte jí její oblíbený odstín rtěnky nebo značku, kterou preferuje.

ŠTĚTCE: štětců není nikdy dost, i když musím se přiznat, že jsem je začala nějak více řešit až tento rok a toužím po dalších a dalších.

PALETKA OČNÍCH STÍNŮ: kosmetická maniačka zajisté ocení.

KOSMETICKÁ TAŠTIČKA: a kam si dáme všechny ty malovátka, co dostaneme? Do kosmetické taštičky.

3 komentáře: