úterý 7. dubna 2015

New In: April

aneb aby mě nepokakal beránek

Pár dubnových dnů uplynulo a já už přináším dubnové New In.

Tašku, štětce a zrcátko jsem si před pár dny objednala na internetu, eshop měl jarní akci, že při objednávce nad 21 EUR je poštovné zdarma a tak jsem neodolala, ale zase se musím pochválit, můj nákup stál dohromady 21,50 EUR, jindy bych byla schopná utratit 3krát víc, ale hold jsem pořád v šetřícím režimu.

Na mikinu jsem úplně náhodou narazila v H&M, byla ve slevě za 200 Kč a první, co mě na ní zaujalo byla úžasná barva. A jelikož OPĚT sháním kalhoty, k nákupu jsem přidala puntíkaté jeggins za 349 Kč, na vyzkoušení s jeggins ještě nemám zkušenosti, ale po pravdě si myslím, že je moc neunosím.

Maxi růžový šál  jsem dostala od maminky, právě pro to, aby mě nepokakal ten beránek.:)

A jelikož mamka měla stokorunový poukaz do Luxoru, který potřebovala utratit. Mohla jsem si vybrat i nějakou knihu (už tedy k narozeninám). Sáhla jsem po mega populární Gone Girl a musím říct, že jsem velmi zvědavá, jestli je to taková bomba, jak se říká.






12 komentářů:

  1. I like the bag :)

    www.carolina-toledo.com

    OdpovědětVymazat
  2. I love that bag!! :)

    xoxo,
    http://camillajulie.dk/

    OdpovědětVymazat
  3. Great post! I wait for my blog, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpovědětVymazat
  4. "bucket bag-om" som nepodľahla, no musím uznať, že tento je pekný!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta taška! ♥

    www.thekawaiiplanet.com

    OdpovědětVymazat
  6. Great new things! Love the bag :)

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/04/pastel-candies.html

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta taška, tu bych fakt unosila :))

    OdpovědětVymazat
  8. je Gone girl si chci také přečíst

    OdpovědětVymazat
  9. taška je najviac super, zrkadielko najviac cute, a o gone girl stále čítam, tak asi sa do tej knihy pustím aj ja :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Love that bag! It's so cute <3

    simply-mode.com

    OdpovědětVymazat