úterý 17. února 2015

New In: February

Uběhly dva měsíce z nového roku a já jsem si téměř nic nekoupila, rozhodně jsem za celé dva měsíce nebyla nikde nakupovat, což u mě opravdu není normální.:D
Smůla musí se šetřit!!! :) Ale i přesto mám pár nových věcí a to díky mé hodné mamince.

Paletky očních stínů, šteteček na oči a pyžámko jsem si u ní objednala, když jela na služební cestu do Dresden, pyžamo mi bylo úplně jedno jaké, hlavně aby bylo pohodlné a s dlouhým rukávem. Blůzky a ovečkovou taštičku mi pak koupila z vlastní invence,,:)

Na poslední fotce jsou nějaké úlovky z drogerky ze slev, nic svetoborného, jen na vyzkoušenou...:)


Paletky očních stínů, štetešek, pyžamo, blůzky, taška: Primark
Pudr: Maybelline
Lak na nehty: Rimmel
Tužka na rty: Uma Cosmetics
Tužka na oči a paletka očních stínů: Essence
Zelená řasenka: Miss Sporty

3 komentáře:

  1. krásná košile, já jsem ted blázen do všech možných košilí! a ta taška se mi také moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. that's such a cute sheep print!

    OdpovědětVymazat