neděle 8. února 2015

15 Day Outfit Challenge: Day 3

Day 3: Something Old

Musím přiznat, že starších kousků v mém šatníků se taky nenajde málo. Přestože jsem nedávno vyřazovala celkem dost oblečení, překvapivě šly pryč kousky, které byly poměrně "mladé" (rok) a starší naopak zůstaly. Tak už to,ale bývá, máme své oblíbence, kterých se prostě nechceme zbavit i když jsme je na sobě neměli pár let.

Pro výzvu jsem si vybrala asi ten nejstarší kousek, co se v mém šatníku najde a najde se tam i za pár let. Je to totiž košile po babičce, teda myslím, že původně po dědovi. Mám takový pocit, že to byla prapůvodně košile dědy, ale babička mu jí "ukradla" a začala nosit na doma. Každopádně košili už pár desítek let bude, taky na to bohužel i vypadá.

K tomu jsem zvolila, nečekaně, černé roztrhané skinny džíny, pod košili jednoduché černé tílko, košili jsem zašněrovala, aby to mělo trochu šmrnc a look doplnila obyč černou crossbody taškou, páskem, náramky a řetízky do stříbrna.



Košile: po babičce
Taška: Lindex
Kalhoty: H&M
Boty: Forever 21

Žádné komentáře:

Okomentovat